HTML

2018.02.04. 13:26 Malefic

Berczeli Anzelm Károly - Fohász örök szerelemért

Gondolatban mindig tiszta voltam, 
istennőm volt, akit átkaroltam
s vétkeztem jaj, nyughatatlan szemmel, 
áldj meg uram örök szerelemmel.

Hajtásaim te nyirbáld le szépen, 
buja vágyam te tartsd újra féken, 
soha többé ne hevüljek máson,
ő legyen a legszebb hitvallásom.

Hűtlen szívem vezesd immár jóra, 
harcos eszem csábítsd nyugovóra, 
add, hogy a bűnt többé ne keressem, 
add uram, hogy mindig őt szeressem.

Állj elém, hogy soha át ne lépjem, 
mondd, hogy szava csontjaimba égjen 
áldj meg, unszolj, téríts meg magadnak, 
add uram, hogy csak vele maradjak.

Másokat jaj többé ne kívánjak, 
szerelemre asszonyt meg ne szánjak, 
hívni, várni mindig csak őt tudjam, 
add uram, hogy soha meg ne unjam.

Gondolatban mindig tiszta voltam, 
istennőm volt akit átkaroltam
s vétkeztem jaj, nyughatatlan szemmel, 
áldj meg uram örök szerelemmel.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://illuziok.blog.hu/api/trackback/id/tr8913632668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása